Erguvn Doğum yapalı 3 ay oldu bi anda saç dökülmem başladı ama öyle böyle değil avuç avuç aşırı derecede dokundugum gibi saçlar her yerde. Nereye kadar böyle olacak ne zaman düzelecek. Doktora gitmeme gerek var mı. Normal bir süreç mi. Ama çok çok fazla.
Tweetyy Erguvn benimde öyle banyoda bi avuç sac döküyorum tararken öyle kuruturken öyle saçımı topluyorum aciyorum yarısi tokada kalıyor her yer sac evde delircem
Tofki Erguvn benim 4 ay oldu ayni durumdayim elimi attigim an fena dokuluyor baliksirti örüp öyle duruyorum yoksa her yer sacc
Metesmom Erguvn Yüksek ihtimal vitamin eksikliğinden oluyor, doktora gidip tahlil sonucuna göre takviye alın bence.
Aklimdasin Erguvn normal bir sürec. Bi süre sonra aniden kesiliyor dökülmesi 6. Ayda durdu benım dökülmeler
Semra0716 Erguvn merhaba bence bir doktora gidip tahlil yaptırın benimde çok dökülüyordu demir eksikliği çıktı d vitamini de kullandım beraberinde şuanda dökülme durdu.
Kanatsizmelegim Erguvn aynı durumu bende yaşıyorum bende doğumdan iki uç ay sonra aşırı derece dökülmeye başladı her yer saç yerler bile siliniyor saçtan basacak ger olmuyor ayağa dolanıyor saçlar hatta on sıradan acılık oldu saçlar gitti resmen ben kokla yağlı aldım denemeye bakalım belli biraz işe yarar
Efemmmuhammet Benım bebegım de 4 aylık aynı sorum bende de var oncekı tahlıl sonucunda d vıtamını eksıklığu vardı damla kullanıyorum ama ınanılmaz var dokulmem tekrar dr randevusu aldım
Kanatsizmelegim Katun benim iki ay dan fazla oldu hayla bi azalma yok saçımı açıp yeniden toplamak istemiyorum o an olduğum yer sacdan gozukmuyor