Bensuuu1 lohusalık bittikten sonra 2 3 kere lekelenme şeklinde olmuştu ama tam adet olduğum zaman bebeğim 5 buçuk aylıktı çok sancım oldu ve çok fazla kanamam oldu hasta bezi kullandım ped fayda etmedi. 2. Adetimde o şekilde oldu 3. Sü yeni bitti doğum öncesi düzenine döndüm şuan