Merhaba kızım bir yaş dört günlük…Bayadır sıralıyor desteksiz de durabiliyor ama adım atmıyor hep tutunmaya bir şey arıyor öyle yürüyor. Sıralıyor yani. Sizce yürümesi yakın mıdır ? Hiç cesaretli degil bu konuda ya. Sizin bebişler desteksiz durabildiktwn ne kadar sonra yürüdü?