Sweett benimki 4 olacak bir kaç ay sonra erkek 15 kilo
Aslında o aylarda olup 10 kilo olan çok bebek gördüm
Bizimkiler istahsiz yapacak birsey yok
Cici bebe safi şeker bence hemen kesin derim
Ben ilk Ek gıda döneminde sabah kahvaltısına koymak için evde kendim yapıyordum sonrasında sıkıldım yapmadım ama hiç paketli kullanmadım da
Versem eminim benimki de hapur hupur yerdi
Akşam yatmadan irmikli meyveli mama yapın verin onlar daha iyi olur yada yulaf lapasi içine meyve pekmez vs
Bu şekilde hem içeriği daha temiz şeyler yemiş olur
Bide benimki 1 sene kadar polivit + zinco surup kullandı istah aciciydi çok güzel yiyordu
Doktoruna sorun bu suruplari belki size de verir