Sweett Kızlar iyi akşamlar. Benm kızım neredeyse 2 yaşına girecek az kaldı. Benim sorum şu size.. Kızım iştahsız çok gündüz pek birşey yemez. Sadece gece 8 gibi cici bebeyle muz sütle mama yapar veririm onu çok sever. Ancak cici bebenin miktarı fazla mı acaba diye düşünüyorum bir iki gündür. Mamasının içine 15 tane cici bebe koyuyorum bir muz ve bir su bardağı süt. Ama hepsni yer asla hayır demez. Kendim yaptım evde bebek büskivisi ancak hiç sevmedi yemedi. Sizce çok mu bu miktar 🤔
hankardeslerr Sweett Bence fazla canım, meyve püresi yapsanız biraz süt, 3 4 adet bebe bisküvisi, muz, elma, oda çok güzel oluyor hem yoğun oluyor daha tok tutar
zarifbirhanim Sweett Bence miktarı fazla. Çünkü kendim yerken bile 3 4 taneden sonra kesiyor. Aşırı şekerli geliyor. Hatta vermeseniz daha iyi
Dondurmalikahve Sweett Ac kaldi mi peki benim oglumda cok secici evet saatlerce ac kalip yemezdi ama 15 cok yani cidden ben yesem 4 5 saat belki de 6 saat acikmam bebegin karnini cok fazla tok tutar
hankardeslerr Sweett Hadi ya bebe bisküvisini azaltıp verceniz o zaman malesef , minnoşlar elinde oynatıyor bizi 😊
Bebegimm1 Sweett ben muzla verince 1 tane katiyorum hunnap keci sutu onuda surekli vermiyorum icine ceviz falan katiyorum 15 tane bir insan için bile çok çok fazla aşırı şekerli bir şey. yanls hatirlamiyorsam 1 cicibebe 30 tane kup şeker ediyormuş
Sweett Dondurmalikahve onu yese de yemese de zaten aç geziyor. En azından onunla tık duruyor diye düşünüyordum
Dondurmalikahve Sweett Tok durur canim ama vitamin alamaz. Ben bi karar aldim Sabah 9 da kahvalti hazirladim baska seyler istedi biraz agladi 11,5 de biraz peynir bi zeytin yedi doymadi tabi kurabiye istedi vermedim sonra 1,30 da taze fasulye kurudu yedi yarim tabak 3 te sut icti 1 kucuk portskal yedi makarna istedi vermedim versem yiyecek az once cok az bi salatalik yedi bakalim yemekte ne yapacak. Bunu da vitamin eksikligi ciktigi icin yapiyorum ve ana yuregimi biraz sikicam.
Sweett Dondurmalikahve evet biz ne iştah açıcılar kullandık yok çok zayıf ve yemiyor neler yaptıysam. O yüzden buna çok güvendim ama yanlış işte.
Eskidenomuvardi Sweett eee yuh be kardeşim 15 adet cici bebe nedir ya otur bi kendin ye bakalım ciğerine kadar tatlıdan yanarsın lütfen yani 3,4 adet koy
Ogullarinaasikanne Sweett cicibebe cok tatli bir bisküvi bence cok fazla bir oran acilen o cicibebeli karisimi birakip yemege donmelisiniz 2 yasinda artık herseyi yemeli canim. İstahsizlihi var ise doktora gidip kan ve vitaminlerine baktirin ve balik yagi kullanin derim cok fayda ediyor istaha
Sweett Ogullarinaasikanne 1 yaşından beri testler de yapıldı ilaçlarda alındı. Balık yağı hala kullanıyoruz. Asla işe yaramıyor hiç bir şey. 2 gün yemek yemeden duruyor ama yemiyor.
cankuzularim Sweett nutrieganin üzüm cekirdigini kullanın kahvaltıda önce aç karnına verin düzenli kullanınca iştahını da aciyor bagisikligini güçlendirmeye yarayan takviye gida