iremmuygar644 Eylbsr 5.gun başladım afedersin hiç bir poka yaramadı sadece acıyan yer için iyi geldiğini düşünüyorum ben
Secil0127 Eylbsr ben kullanmadım göbeğim yok denecek kadar az 16 gün oldu doğum yapalı doktoruma sormjştum Korse kullanayım mı diye işe yaramaz boşuna kullanma dedi mekik çekmemi söyledi aerobikle birlikte
AsyaHumam Göbeğim doğumdan sonra hemen gitti benim (hamilelikte dört buçuk kilo almışım çünkü) ama ne olur ne olmaz kullandım korseyi. Sıkılaştı. Doktorum da kullan demişti bir hafta sonra. İyi ki de kullandım şu an dört aylık bebeğim var, karnım hiç yok. 💙
Mira00 Dogumdan 2 hafta sonra kullandım hemen şimdi 4 aylık olduk ama gitmedi kaldı göbek İnş gider hala umutum var😊