MinelMom21 Merhaba güzel anneler bi kızım var 4 buçuk aylık bu 3. Reglim ilk reglim normal 5 gün oldu bi önceki adetim 8 gün oldu bu sefer kide uzayacak gibi sorum şu sezaryen doğumdan sonra adet süresi uzayan oldu mu normal mi
Poyrazalismom MinelMom21 Benim de normali 7 gündü ancak doğumdan sonra 9a çıktı ve hemen adet gördüm ben. Bebeğim 11 aylık hala 9 gün oluyorum. Bence normal, düzene giriyor tekrar diyorlar ama hala beklemedeyim 🙃
AsyaHumam Dört buçuk aylık bebeğim var. Benim de öyle uzadı adet gördüğüm günler. Beş günde biten adetim sekiz dokuz güne çıktı. 🥲😬