Kahverengi akıntı yaşayanlar var mı böyle ara ara lekelenme yaşıyorum gebelik testi yaptım hamile değilim zaten korunuyorum cezerette hapını içiyorum belki hapın yan etkisidir bilemiyorum ama yani değişik bir durum yaşıyorum yakın zaman da antibiyotik kullandım kaşıntım da vardı onun için travazol sürüyorum biraz rahat ettiriyor ama akıntıya çözüm bulamadım aranızda böyle bir şey deneyimleyeb oldu mu acaba