Merhaba annişler ya geçenlerde bi kac posta yazdim ama sanirim arkadaslar geri donus yapmak istemediler. Solomombaby kangurumuz var yenidoğan aparatlı 150 tlye satmak istiyorum nedeni ise bebeğim sevmedi kanguruyu elimde duracagina ordan alacagim parayla baska bir ihtiyacini karsilarim diye dusundum. Bir de hamileykeb dis cekim icin elbise almistim bir defa tek giydim ozellikle kapalilar icin daha uygun uzun kollu ama cok guzel isteyenlere instagramdan foto atabilirim yazabilirsiniz kizlar onu da 300e almistim 200e satarim uygunsa sizin icin de bekliyorum mesajlarinizi 😙😙❤❤