MinnakPanda Biroglanannesi Korkunun ecele faydası yok gülüm 😭😩 4 ay 6 günlüğüz. Uslu bebek Varmi bilmem ama benim bebeğim doğduğundan beri atakta sanki.
Neslii933 Aya atağı oluyor ama gözünüzü çok korktnayin bence. O zamanlar geldiğinde gecwcwk diye sabredin..bende çok korkuyodum o ay gelince çocuğum hasta olmuş atağa bağladım anlamadım.hastaligi iyileşince normale döndü. Baştan huylu bir bebekde o ayi da hafif atlatıyorsunjz. Ara sıra iki uc gün huysuzluk olup düzeliyor sonra. Uyku suda düzene giriyor. Yani bebeğim öyle oldu benim şimdi beş buçuk aylık herşey daha düzenli ilk aylarına göre. Ve atak haftaların a bakıp moral bozmuyor um artik
Babyfacee Biroglanannesi aynen 3. Ay bitiyor sonra başlıyor. Bebekle ilgili olumsuz olarak ne varsa yaşıyorsunuz kısaca. Berbat Bi dönem ve aşırı uzun sürüyor 5 hafta kadar sürdü bizim. İğrençti hatırlamak dahi istemiyorum
Esoca38 Biroglanannesi her bebek bir olmuyor benimkinde sadece huysuzluk vardı mesela sebepsiz yere ağlıyordu ama cok sürmedi. Uykusu beslenmesi hiç bir sorun yaşamadım. Korkmayın inşallah kolay geçer 🙏🌸
Elif311 Biroglanannesi bizde uykusuzluk olmuştu korkmayın bazı bebekler çok hissettirmiyor bile. Bizde tek sıkıntı geceleri uyanıyordu bir aüre uyumuyordu
yagmursen Biroglanannesi bizde 14. Hafta sonunda basladı, 1 hafta kadar huysuzdu agladı ama uyku duzenimiz bozulmadı, kucakta sakinleşti.. 8. Hafta atagı daha zor gelmişti bana mesela :) rahat olun her bebekte değişiyor
Erguvn Hllsyma meme reddi şu şekilde mi… ' 5 10 sn ye tutup ağlayarak bırakma geri isteme yine aynı şekilde çekip çıkarma. Memede ağlama alıp alıp bırakma
melegim71 Biroglanannesi korkma yaşamayadsbilir benim kız 8 aylik suan hic atagimiz olmadi oyle 4 ay felann gayet iyi gecti hatta dort gozlede beklemistim
Meyracukurmaraz Biroglanannesi kızım 8naylık 8 aylık atağını da geçirdik çok şükür 4.ay ayağıyla beraber uyku gerilemesi oluyor korkutmak istemem çocuktan çocuğa değişiyor ama şimdiye kadar en zorlandığım en çaresiz kaldığım ay o aydı