Hanımlar 3 gün önce gece uykumdan sancı ile uyandım. Benim hiç böbrekte taş kum yoktu. Çok şiddetli sancım oldu sol tarafımı hissetmiyordum artık. Neyse serumla iyi oldum. Dün akşam yine şiddetli sancım oldu. Ne iyi gelir sürekli serum mu takacam her sancımda. Taş yarım cm miş.