Ne yapacağımı şaşırdım artık elimden gelen herşeyi yapıyorum ama yok olmuyor. 6 ay 18 günlük kızım var. 18 gündür herşey burnumuzdan geliyor ne yedigim yemekten tat alıyorum ne başka birşey ek gıdaya geçtik geçeli iştah sıfır agzına verdiğim her şeyi kusuyor tadım kısmında fazla sıkıntı yaşamadım ama 3 günden sonra ögürüyor kaşığı agzına degdirdigim an 5,5 ay anne sütü aldı sonra mamaya geçtik bıraktı memeyi. Mamayı da son zamanlarda doğru dürüst bitiremiyor. Ek gıda başlangıcında başına böyle birşey gelen var mı 2 aydır çok az kilo almış.