Sevilay37 bende nerdeyse 2 bucuk aylık tı basladı simdi 3 ay 12 günlük hala aynı Bi ara emmeye başladı 5 gun fln yine aynı, yatırır pozisyona getirince ağlıyor memeye getirince ağlıyor, mama veriyorum, anne sütü sağıp veriyorum o da gunde 3 kere 150-200 ml çıkıyor en fazla ne yapacam bilmiyorum bazı bebekler 6 aydan sonra meme delisi oluyurmus benimki de olsa beni emsin istiyorum sütümü artırsın diye denemediğim bir şey kalmadı hosaf çaylar damlalar helva serbetli tatlılar sütlü tatlılar bebeğim de emse 🤲 Allah yardımcımız olsun