Kumsalbebek1 Karanhulya merhabalar daha yeni 1 aylık bebeğim varda bu atak günlerine nerden bakılıyor acaba :)
Toprak-hira59 Kumsalbebek1 2 ay atagi 4 ay atagi diye gidiyor ama en kotusu cidden 4 ay atagi neler cektik bide en uzunu o suruyor😅
Toprak-hira59 Barany insallah atak donemlerini huy edinip kalmaz genelde cogu bebek eski haline donuyor 😀
kurabiyem28 Karanhulya huysuz bir kızım var. Atakla daha da arttı. Herkes düzeldi diyor ama ben hiç sanmıyorum. Alerjimiz var ne olduğu belli değil. 😭😭
Barany Toprak-hira59 gün içinde çok fazla huysuzlanmıyordu normalde sadece uykusu geldiği zaman uyutmaya çalıştığımda çok ağlıyordu bugün naparsak yapalım huysuz bence atak bugün pik noktasında 😂
Toprak-hira59 kurabiyem28 tahlil yaptirdiniz mi muhtemeln sut urunlerine felan alerjisi vardir siz yesenizde sutunuzden gecer o yuzden bebistede rahatsizlik yapar cok gecmis olsun🙏🏻
kurabiyem28 Toprak-hira59 2 ay olacak diyetteyim. yumurta, süt ve süt ürünleri şikayetimiz devam ediyor. Yine kontrolümüz var. Bakalım ne kesilecek. Birçok tahlil yapıldı. Hepsi temiz çıktı. Deri testi yapıldı ama negatif çıktı. Gitmediğim Dr kalmadı
Cordeliaa Karanhulya eşimle 10 yıldır tanışıyoruz hayatımızdaki en büyük kavgayı bebeğimiz 4 aylıkken yaptık🤦♀️ aman yarabbim evlerden uzaak🙊🙊 şu a neredeyse 10 aylık daha öyle bi şey olmadı ondan sonra☀️
Toprak-hira59 kurabiyem28 alerjik bebis zor Allah yardimciniz olsun insallah bian önce gecer de kurtulursunuz iceriginde süt veya sut tozu yada yumurta olan seylerde dokunur cok sıkı bir diyet istiyor malesef
kurabiyem28 Toprak-hira59 Amin inşallah Allah razı olsun. hiçbir şey yemiyorum. Dikkat ediyorum. Paketli ürünü aylardır yemiyorum. Yemeklerini kendim yapıyorum. Diyetisyenin önerdiği yerden alıyorum yiyeceklerimi.