Muham-014 Kizlar 4 aylik bebegim var ve emziryom 2 gundur basim cok donuyo acaba emzrmemden kaynaklimi benm gibi olan varmi yada baska hastaligin belirtisimi emzirirken bunlar normalmi
Yasedem Muham-014 bi kan tahlili yaptor bende b12 yerlerde olduğu için vardı bu sorun ilaç verdi doktor geçti aksatma bence
Gulsah4141 Muham-014 benimde 1 yaşında bebeğim var son zamanlarda bende baş dönmesi yaşıyorum emziriyorumda ama herkes kansızlıktan oluyordur diyor randevu aldım bakalım sonuç ne çıkcak bazen oluyo yerimden kalkamıyorum her hareketimde baş dönmesi oluyor
Elifhifa Muham-014 yorgunluk ve uykusuzlukta yapabiliyo aynı şikayet bende de vardı bebeğim küçükken. Hala arada çok uykusuz kaldığımda oluyor. Umarım sizinde böyle basit bir sebeptendir. Geçmiş olsun
gizanne @Muham-014 Bende de aynı sıkıntı vardı. Tüm tahliller yapıldı ama bir şey çıkmadı. Doktor emzirirken çok efor sarfediyorsun çok normal dedi. Ama tabi önce bir vitaminlerinize ve demir ve kan sonuçlarınıza bakmanız lazım. Bir şey çıkmazsa emzirirken normalmiş.