Aselduhakorkmaz Dolap uygulamasi uzerinden porselen caydanlik aldim. Mesaj bolumundende guzel paketleyin lutfen kirilmasin yazdim urun elime ulaşti paketi bi actim kulpu 3 4 yerden kirilmis simdi napicam iade etsem kabul ederlermi.?
Bulutbey Aselduhakorkmaz ben elektronik oyuncak gönderirken kargocu “zarar gelirse size ait oluyor bilginiz olsun” demişti. Dolap destek ile irtibata geçin derim.
Aselduhakorkmaz Tubasahra paketlemeyi iyi aslinda strecle sarmis koliye koymus koliyide sarmis disinda kirilicak esya da yaziyor ama kulpu bildiginiz paramparca olmuş
Tubasahra Ben de fincan satmistim.Cok guzel bi sekilde sardim kulpu hafif catlamis.Alicı bana yazdi ancak siz guzel sarmissiniz sizlik bi durum yok deyip tesekkur etti.y Cunkk gercekten cok guzel sarmistim.
Aselduhakorkmaz Rabia_deren yok henuz onaylamadim resiminj cekip dolap destege mesaj attim donus bekliyorum
FistikliLokumum Aselduhakorkmaz diparisi onaylamadan iade talebi olusturun ürünün fotograflarını cekin dursun elinizde iade kargo kodu alın gönderin geri
CatBoy Aselduhakorkmaz İade talebi oluşturun, görselleri de ekleyin dolap destekten. İade kabul edilecektir.
Tubasahra Aselduhakorkmaz Evet ben bi fincan takimi daha sattim.Kadin sorumluluk almiyoruz dedi.Ben de iyi sardigimi uzerine kirilir ibaresi yapistirirsaniz az da olsun dikkat ederler dedim. Tamam dedi aldi etiketi yapistirdi sonra paketi diger kargo kutularinin icine fırlatti.Saka gibiler Allah’tan o saglam gitti. 🤣🤣🤣
Tubasahra Aselduhakorkmaz Evet ben bi fincan takimi daha sattim.Kadin sorumluluk almiyoruz dedi.Ben de iyi sardigimi uzerine kirilir ibaresi yapistirirsaniz az da olsun dikkat ederler dedim. Tamam dedi aldi etiketi yapistirdi sonra paketi diger kargo kutularinin icine fırlatti.Saka gibiler Allah’tan o saglam gitti. 🤣🤣🤣