Meliimom Var mı benim gibi olan 20 aylık olcaz sürekli ağlıyor mız mız,parka gittik parkta ağlıyor diğer çocuklar oynuyor kayıyor sallanıyor bizimki korkuyor,çok korkak aynı zamanda ne yapcam bilmiyorum🤭
Demirac19 Meliimom bazı çocuklar daha çekingen oluyor ona güveni siz vermelisiniz parkta heryere onunla birlik de gidin elini tutun başta kendini güvende hissetsin sonra yavaş, yavaş ayrılırsınız yanından
Liderbey Meliimom 22aylık 2 dakika gülüyor 10 dk ağlıyor kafayı yemek üzereyim. Galiba hiç birimiz yalnız değiliz 😔
Meliimom Muhasebeciana bizde öyle canımızdan bezdik 🤦🏻♀️🤦🏻♀️Peki sebebi ne ki 2 yaş sendromumu acaba
Muhasebeciana Meliimom 2-3 hafta once aşiya doktora gittigimizde doktorumuz 2 yas sendromu baslamis dedi 😏 ama henuz erken degilmi ya dedim artik hersey normal erkenden 2 yas sendroumuna giriyor cocuklar dedi sanirim 2 yas sendromu. Hele su 1 haftadid Allahim sinirden artik bu aksam kalbim sıkıstı yeminle bak zaten kalp hastasiyim her istedigi olsun istiyor salak sacma seylere agliyor. Mesela bu aksamdan ornek vereyim yemege oturduk ve kizim corba kâsesini kucagina almak istedj mama sandalyesinde oturmuyor bizimle beraber sandalyede oturuyor hanimefendicim 😃 dedim olmaz bak yanarsin diye soylendim yok agliyor illa alacak bacaginin ustune koycak iyi dedim al yan ondan sonra ağlama ve sonuc corbanin birazini bacagina doktu ondan sonra ayaga kalkiyor anniii diye aglayarak 😃 e ne dedjm daha 10 sn once kizim ben sana dedim ondan sonra aglamayi kesti ama telase ediyor ne dersem tersini yapiyor. Ellerini yikamayi cok seviyor mesela surekli cesme basinda el yikicakmis elleri burusuyo artikk sudan cesmenin basindan alirkends kavga kiyamet salya sumuk agliyor 🤦 azonce o yuzden trendyoldan modern lavabo siparisi verdim en azindan su israfi olmaz dedik 😃😃 cildirtiyo ozellikle şu son 1 haftadir ya calisan bir anneyim valla 1 haftadir Allahtan calisiyorum demeye basladim yoksa tum gun artik kafama huni takardim sanirim,kayinvalidem bize hic boyle degil sizi gorunce simariyor bade diyor esimle bende bir problem var sanirim 😃😃 siz cok simartiyorsunuz dedi bu aksam artik cidden hatayi kendimizde aramaya basladik esimle
Mylifemylife Meliimom sürekli kucaktayiz,miz miz ağlıyor. Evde bacağıma yapışık geziyoruz. Bittim ya 🤷😪
Meliimom Demirac19 öyle yapıyorum hep birlikteyiz ama korkuyor parktan,genel olarakta korkan bir çocuk zaten
Demirac19 Meliimom yapıcak bir şey yok zamanla alışıcak benim çocuğumda öyleydi ama şimdi parkta serbest oynuyor çocuklar lâ iletişim kuruyor