Bir onerisi olan varmi gece yatirmadan once biberon iciyor ondan onca muhallebide yapiyorum ama gece 4 gibi yda bazen 2 gibi kalkiyor cok ac bir sekilde biberonu iciyor ama azicik 2 olcek anca iciyo hemen uyuyor bebelac normal kullaniyorum napicagim boyle kalkmamasi icin onerisi olan