Erdemir Kaçıncı ayda emeklediler bizimkisi 8 aylık oturuyor 10 dk olmadan geri devriliyor ama emekleme ne zaman olur bilmiyorum 🤷🏻♀️
Banaannede Erdemir peki ne zamandır böyle? Bizimki de 5 aylık oturuyor 4 5 dkkda devriliyor. Bu böyle 4 5 ay daha sürecek mi :(
2minnosannesi0 Benimki de 8 aylik oturma konusu ayni emekleme de az az gitmeye çalışıyo oyuncak falan görürse
Gryffindor 7 ay 4 günlükken emekledi. Yani daha çok yeni. Ama dikkat ettim de emekleme zor geliyor komando gibi sürünmeye devam ediyor
Gryffindor Erdemir Aynen öyle ama çok güzel gidiyor sonra bırakıp sürünmeye geçiyor. Sürünme daha zor olmalı ama bebeklere akıl sır ermiyor 😃
Erdemir Gryffindor sonra diyorlar ki annele niye takıyor takar tabi bebek emeklemeyi biliyor ama sürünüyor 😂😂
Gryffindor Erdemir 😃😃 sorma ya bir de herkes soruyor eee emeklemedi mi diye. Geçen biri bana artık koltuk kenarlarında dolanır dedi😱 7 ay 11 günlük bu bebek alooo diyesim geldi ama demedim😃
Silifkecilegimmisin Gryffindor bebeğim 8.aylık olacak 7. Ayın basından beri koltuk kenarlarında geziyor çok şaşırma 😁
Banaannede Gryffindor siz yine iyisiniz 3.5 aylıkken bana geceleri uyanmaz artık midesi büyümüştür dediler ben inandım da neden 3 4 saatte bir uyanıp emiyor diye dert ettim bi süre 😀