Kendimi çok kötü hissediyorum. Çarşamba gecesi bebeğim huzursuzla ağlamaya başladı o gecesi öyle geçti . Perşembe günü sabah bebeğim ateşlenmeye başladı, DİŞ DİYE DÜŞÜNDÜM 😢😢 sağlık ocağı doktoruna götürdüm ( HİÇBİŞEY BİLMİYOLAR ) çok sinirliyim şuan... Neyse doktor muayene etti boğazına vs baktı DİŞTEN dedi! Calpol verdi fitil verdi dişten diye. O akşamı ateşini düşürüyoruz tekrar yükseliyo düşürüyoruz tekrar yükseliyo. Cuma günüde sabah ikindiye kadar hep ateşi yükseldi düşürdük. ( şuan ben Kocaelideyim babamlara geldim ) Babamı aradım baba gel kızım çok hastalanmaya başladı diye. Ateşi düşmüyodu annelik duygusu anlıyosun dişten değil benim kızım 3 tane diş çıkardı böyle olmadı diyodum. Hastaneye gittik nöbetçi doktor tamda bizim doktor vardı işinde çok iyi. Muayene etti meğersem yavrum "" BOĞAZ İLTİHABI """ olmuş. Ben o an yıkıldım.. 😢😢 serum taktılar yavruma ateşi 39 idi düşürdüler . İğne vurdular çok canım yandı 😢😢 Sağlık ocağı doktorlarına güvenmeyin. ( hepsi aynı değil ama geneli öyle ) Her ateş dişten değil. Hatta doktor dedi diş ateş yapmaz diye. Şuan yavrum rahat uyuyor. Dua edin biran önce iyileşsin. Çok üzgünüm 😢😢😢