Kızlar merhaba 1 hafta önce 4 ay kontrolümüz vardı ve sağlık ocağı devletin vermiş olduğu kan damlasını verdi her gün 4 damla olacak şekilde. Ama kendi doktorumuz da ferrum hausman ilacını reçete etmiş. Konu ile ilgili kafam karıştı hangisini kullanmalıyım sizler neler kullandınız bilgi lütfen 🙏🏼