Pony markasının sprey mobunu aldım. Açıklamalarda her kullanımdan sonra suyunu dokun yazıyor. Fakat ben kenara koyarım lazım olduğunda tekrar alıp kullanırım günlük diye düşündüm. Yani dökmeden kullansam bi şey olur mu acaba ? Siz her seferinde döküyor musunuz ?