Eylem19 merhaba güzel anneler 🥰Kızım 2 aylık oldu hep kabızlık yaşıyo 1 hafta yapamıyo taki fitil takana kadar doktora götürdük normal diyo bebekler 1 hafta yapamayabilirmş dedi ama çocuk kendini paralıyo çok sancısı oluyo yapamıyo diye bu durumu yaşayan varmı acaba lütfen cvp 🙏
Bugleminannesii Eylem19 bize probiyotik vermişlerdi bide bi damla daha faydasını gördüm ama doktorsuz kullanmak doğru olurmu bilmiyorum karın ağrısıda vardi bizde uyuyamiyodu çok agliyodu
Nurselihiranur Eylem19 bizde aynıydık poposu çatlamış acıyo diye tutuyormuş😞 insülin şırıngasıyla zeytinyağı sıkın yazmıştı biri bnde post açmıştım şükür dünden beri yapıyor şırınganın 20 kısmına kadar çekip sıkıyorum
Busramaden Eylem19 gastroya goturun sorunu o cozer baska dr malesef normal dıyıp gonderıyolar ben bu sekılde 10 ay ugrastım sonunda orada bulduk sorunu cok sukur
Asyakusunannesi Bizde salı günü fıtık ameliyatı olduk o günden beri bebegim tuvaletini yapamıyor 😏 uyarılmak istiyor🥺
DamlaNur01 Kızlar benim bebeğim 1 aylık kabız oldu ben kulak çöpune zeytinyağı sürdüm afedersiniz kıçına sadecee pamuk olan tarafı soktum kendi kendine attirmasi lazim attırdı da yani şuan Her kabız olduğunda onu deniyorum yapıyor
171780xx Ben öyle olduğunda mamasına 1,2 damla zeytinyağı damlatıyorum karnına zeytinyağı sürüp masaj yapıyorum , kakasını yapabiliyor böylece
Busramaden Canannn123 kan tahlılı yaptılar detaylı bı tanesı bır hafta falan surdu cıkması sonucunda kalsıyum fazlalıgı cıktı oyuzden kabızmıs sebebı de devıt3