Ogulveannesi Aselzade benim oğlum tam bir süt delisi😂sürekli emziriyorum Her dışarı çıktığımda alıyorum Her an her yerde ağlar emzirmen gerekebilir tabiki emzirme örtüsü faydalı eve bir misafir geldiğinde dışarda sürekli kullanıyorum
[silindi] Aselzade Ben kullanıyorum çok işime yaradı gerçekten. Her yerde bebek bakım odası olmuyor, büyük kolaylık 👍🏼
Minikprens Aselzade ben tesettürlüyüm canım dışarıda emziremiyorum yani ama eve misafir gelince misafirle oturmak durumunda olduğumda takıyorum çok rahat oluyor 1 saat memede kaldığı için bende bebeğimde rahat ediyoruz. Misafirliğe gidince de uygun oda olmayınca kullanırım diye düşünüyorum tavsiye ederim yani ama kullanmaya erken başlayın bebeğiniz algılamaya başladıktan sonra o kapalı örtüyü istemiyormuş alışması gerek yani
Gurbettebianne Aselzade ilk zamanlar çok ama çok kullandım çünki hep emiyordu ve emerek uyuyordu ama sonra hareketlerinince örttürmedi eli ile itti .suan bi köşeye attım bekliyor .
Cagla96 Minikprens bende tesettürlüyüm canım ama her yerde emziriyorum bi yerimiz açık kalmadıkça bi sorun olacağını düşünmüyorum emzirme önlüğüyle çok rahat bi şekilde emzirilebilir
Balyanak_annesi cigdemm Alperenmustafaninannesi sünnetle alakası yoktur onun çocuk dr götür yada cerraha tiroitlerine baksınlar sanırım ondam oluyor diye biliyorum
Minikprens EsmaGnc henüz 1 aylığız canım tecrübe edemedim o yüzden 😂 bakalım çıkınca sağıp çıkarım belki yada buzlumdan çıkartırım. Genelde avm’lerde Emzirme odaları bulunuyor oralarda işimi görür herhalde. Zaten sürekli emdiği için dışarı çıkamıyorum ki. Emse uyusa 15 dk sonra uyansa yine meme 😅
Cagla96 Minikprens benimki de durmadan memede olmak istiyor ama biz dışarı falan çıkıyoruz hep. Dışarda daha çok uyuyor acıkınca ağlıyo:D
Momofaboy Aselzade ben kullanıyorum çünkü çok sık emiyor oğlum. Arabada, hastanede, avm de nerde canımız isterse emziriyorum. Dolayısıyla ihtiyacım oluyor, hep çantamda.
Mmmxray Aselzade çok işe yarıyor bazen arabada emzirmek durumunda kalıyorum geçen gün durmadı ikeada dolaşırken bebek bakım odası çok uzaktı hemen bi köşeye sandalye çektim emzirme örtümü taktım emziridm sonra devam ettik
Mmmxray Aselzade bide emzirme önlüğü bazen küçük kalabiliyor . Müslin örtün var onu bağlıyorum boynuma hem heryerim kapatıyor hemde daha ince çocuk terlemiyor bilgin olsun. Müslin hayat kurtarır
sttznd https://instagram.com/banndu?igshid=hjb79fkw6el8 Bende banndu kullanıyorum hem puset örtüsü hem emzirme örtüsü panço gibi sarıyor heryeri kapatıyor açılmasına imkan yok 😊