Hala bilmeyip kinder süt dilimde bir şey yok zannedip çocuğu şuan hastanede olan cok Yorum okudum bilmeyenler vardır diye yazmak istedim sonunda toplatılıyor bir de resmî sitesinden ürünlerimizde sorun yok paylaştılar dün ayıp ya gerçekten cocuklarımız bu kadar mı değersiz bilmeyip yiyenler ne olucak şimdi..