Ezgiddd benim de 2 buçuk aylık bebeğime kalça çıkığı demedi doktor ama kalçasında sorun vs var dedi. Bandaj takacagiz dedi ben kabul etmedim başta 3 tane daha doktora gittim iyi ki gitmişim hiç bir şey yok dediler. Asla takmayın ve dediler. Lütfen 1 tane daha doktora gidin gitmediysens