selam kızlar. yakın arkadaşımla bir mekan belirleyip buluşmak istiyoruz. normalde hep evde görüşürdük artık kızlarımız büyüdü, havalar da ısınıyorken bu fırsatı değerlendirelim istedik.
anadolu yakasında kızlarımızı bırakabileceğimiz oyun alanı, yanıbaşında da kafe tarzı yerleri olan oyun evleri olabilir yada avmde oyun alanı varsa bu tarz bir mekan öneriniz var mı? en azından kızlar enerjilerini atarken bizde bir yandan sohbet edebiliriz, belki 🥲
22 aylık kızlarımız bu arada 🤙🏻