15.aya kadar piş piş sesi açıktı gece gündüz 15.ayda ilk gündüz piş piş olmadan uyutmaya başladım sonra da gece kapattım uyuduktan sonra 1ayımı aldı ama sabah 5te uyanıyorlardı bir kaç kez açtım pişpişi yine çok da katı geçiş yapmadım şimdi şükür artık gece yatırırken açıyorum uyuduklarında kapatıyorum hemen