Doğumdan sonra baya kilo verdim, vermem gereken bir 5-6 kilom daha var ama ne kadar kilo versem de sezeryan göbeğim duruyor oradan gitmedi 😑 masa başı bir işte çalışıyorum maalesef spor yapmak için de vaktim yok bölgesel incelme ile incelen yaptıran var mı acaba