Kızlar kızım iki yaş bir aylık oldum olası zaten uykuyu sevmeyen bir bebek 1:30 yaşından beri de öyle uykusuna direniyor zaten tek uyku en fazla 1,5 saat uyuyordu o da çok nadir genelde 40 dakika son zamanlarda artık pes Edip yorulduğu zaman uyutmaya çalışıyorum öğlen saat 2:00’den sonra aşırı yorgun oluyor sütünü içiyor yatağına giriyor sağa sola dönüyor debeleniyor daha sonra tekrardan kendiliğinden kalkıyor bazen akşam onda uyuyor bazen de saat 9:00 gibi uyuyor Öyle uykusuna zaten uyumamış oluyor en erken uyudu saatte 8:00 oluyor yani uyutmaya zorladım zamanlar ben sinirli oluyorum saatlerce uyutmaya çalış yarım saat uyuduğu için kızıyorum kendi haline bıraktım zamanda hiç uyumuyor huysuz hem sinirli hem de yorgun oluyor yani nasıl bir yol izleyebilirim tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi