Nessli canım bende 6 ayından beri veriyorum kahvaltısını falan kendi yapar, sulu yemek değilse eğer akşam yemeklerini kendi yer. Bence verin eline alışsın tabiki yanından ayrılmayın gözetimizde olsun birşeyler yerken. Salatalık, elma, kavun karpuz ne geliyorsa aklınıza kendi yesin bebişiniz, ben blw alıştırdım tavuğu balığı ne varsa kendi yiyor müdahale etmiyorum. Zaten şimdi büyüdüğü için zorla istesen de yemiyor ne kadar yiyorsa kendi okadar 😂