Merhaba sevgili anneler pazartesi günü insallah 40 imiz doluyor şunu merak ediyorum bizi ne gibi değişiklikler bekliyor mesela geceleri 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum hala devam edecek miyim yoksa kendi mi uyanmasını bekleyecegim birde gaz olayı fazla gazdan uzaya uçacak neredeyse o da düzeliyor mu ses veriiiin ,🤗🤗💕