Herkese merhaba. Bebeğim 4 ay 11 günlük oldu. Doğduğundan bu yana mama ile besleniyor.son zamanlarda sık uyanior,gündüz hiç uyumuyor neredeyse ve sürekli aç. Çevremde herkes ek gıda konusunda erken gecmemi ve bı ton önerilerde bukunuyorlar. Sizce ufaktan tadıma başlayım mi,neler önerirsiniz