Ummahan250820 7 bucuk aylık bebegım bugun cok hapsırıyor snkı burnu tıkalı gıbı nefes alırken ama degıl geıp olacak dıye cok koruyorum napabılırım bır bılgınız varmı
Mehtap038 Ummahan250820 4,5 aylık bugun bızımde aynı.gece basucuna sogana karanfıl batırıp koydum acıldı burnu.suan da akıyo bende cok korkuyorum ateslenır fln dıye.ha bırde ayak tabanlarına lımon sur dedıler daha denemedım.cok gecmıs olsun cnm
Sebastiann Bende burda bekleyim bebeğimin burnu tıkalı akıyor serum fizyolojik ile açıyorum ama geçmiyor gece uyuyamıyor sürekli uyanıyor tıkandığı için