Maria123 8 saattir aç kızım içmiyor kackere hazırladım mama döktüm bıktım artık , psikolojimi bozdu .
Melike_elanur Maria123 mamayi değiştir canım bende çok döktüm hip almıştım sevmedi bir hafta yapıp yapıp döktüm sma aldım onu içti
Maria123 Detaycianne 5 ay 28 günlük kızım . Görünürde birşey yok şuan . Ama çok huysuz olmaya başladı sinirli hatta elini ağzından artık hiç çıkarmıyor emzikte emmek istemiyor
Aselminaa Maria123 bizde 4bucuk ayligiz benimkide icmiyor oguruyor agzindan cikartiyor bizde yeni basladik mamaya
Evren04aryen Maria123 cnm mamayı degstr bn aptamil veriyodum içmiyodu şimdi bebelac veryorm aptamile göre daha iyi gaz yapmıyo
Detaycianne Maria123 oy annesi minigin diş zamanı gelmiş dışı kaşınıyor. Atak haftası olabilir. O yüzdendir
2kuzucukannesi Maria123 çok büyük ihtimalle diş çıkaracak ondan iştahsız ve huzursuz allah kolaylık versin umarım kolay atlatırsınız diş dönemini
Burcu35 Maria123 Biberonun meme ucu açık mı? Yanlış anlamayın burda bi arkadaşta saatlerce mama içirememiş bebeğine sonra anlamış ki ucu tıkalı çok üzülmüştü o yüzden soruyorum
Detaycianne Detaycianne emziğini 5 dk buzdolabında beklet soğukken var bak yutacak gibi emecek. Diş kaşıyıcı oyuncak varsa onları da sogut tek tek ver eline sakinleşir
Evren04aryen Zeynep2019 bnde önceden aptamili severek içiyodu sonra 6 saate bir içmeye basladı şimdi bebelac veriyorum 3 saatte 1 oluyo 4 ölçek 125 ılık su sizde bi degistrn belki içer
Maria123 Evren04aryen ben değiştirdim kakası yeşil oluyotdiye . Ama kullaniyordum önceden . Şimdi Bebelac Gold kullanıyor.
Zeynep2019 Evren04aryen tmm sagolun 😚 gercekten büyük dert etmistim kendimde bu mama icmeme meselesini
TugceOrnekoglu Maria123 aynı durum bizde 3,5 aylıkken başladı sadece anne sütü alıyor ama biberonla acaba sütüm mü kötü dedim baktım tatlı mama denedim onuda içmedi şimdi 5 aylığız ve hala öyle 2 dişimiz patladı. Ama psikolojik olarak çöktüm🤦🏻♀️🤦🏻♀️