Mavi666 Kalpsizim33 evin yoksa ev, araban yoksa araba al. İkisi de yoksa maddi imkan warsa araba al, masraflı çünkü. İkisi de varsa altın al banka hesabında dursun. Değer kaybetmez. Araba yada ev kadar artar fiyatı hatta daha hızlı.
Kalpsizim33 Mavi666 evet canımı ikisi de yoo şuan elhamdulillah sağlığımız yerinde olsun ikisi de lazım ev alsam arabasız olmaz çocuklarım küçük araba alsam evim kira Allah yardımcımız olsun ama arkadaşın birinin tavsiyesi güzel TOKİ çıkana kadar sanırım parayı bekleteceğim yatırım yapacağım hele hayırlısı ile gelsin de biri bari olsun
Kalpsizim33 Zehranrpnr dimi olmaz ama bakacağım olmadı başımı sokacak bir ev alırız diyoruz yada yatırım yapıp bekleteceğiz
Kalpsizim33 Yildiz_07 inşallah canım ya sanırım Altına yatırım yaparım yada direk bir yerden ev alırım sanki her geçen gün herşey daha da uçuyor
Yildiz_07 Kalpsizim33 aynen öyle ne yazık ki k yüzden nakit olarak ayırma kenara değer kaybeder her geçen gün
Guneskiz48 Kalpsizim33 ev almak hiç akıllı bir yatırım değil araba daha mantıklı biz bir buçuk yıl önce sırf yatırım amaçlı bir araba daha aldık bir buçuk yılda 2 buçuk katına çıktı fiyatı
Kalpsizim33 Guneskiz48 benim oturduğum ev 170 bine satılmış Ağustos da şuan ev sahibi 350 istiyor canım konuma mevkiye göre artış önemli
Guneskiz48 Kalpsizim33 iyi bir yatırım en fazla 3 yıl içinde kendini amorti etmeli yabi siz 300 bine aldığınız evi kiraya verdiğinizde 3 yılda 300 bin elde edecek misiniz tabiki hayır o zaman bu iyi bir yatırım değil ayrıca 300 bine ev alınamaz bu devirde ya yıkılır o bina
Deletedmom_54 Kalpsizim33 ev alırdım canım ödeyebilicek durumdaysam birazda kredi çekerdim istediğim gibi bi eve sahip olurdum. Arabanın getirisi yok sürekli masrafı çıkıyor çıkmasa bile yakıt fiyatları aldı başını gitti. Hangisini alırsanız sağlıkla huzurla kullanın inşallah