kubra17- Kızılay dün den beri ateşi hiç düşmüyor 38,5-39 arası hep ateş düşürücü veriyorum tek merak ettiğim sizin bebişler bu aşıyı olduktan kaç gün sonra ateşi geçti
minderbob kubra17- geçen cuma yaptırdık iki koldan bi ağızdan ateş hiç olmadı. Sizinki yapılırken enfeksiyon veya hastalığın kuluçka evresine denk gelmiş olabilir. Düşmeyen ateş varsa lütfen hastaneye gidin dirençli ateş kötüdür. Ama ilaç etkisiyle düşüp etki geçince yeniden çıkan ateş yani seyri değişen ateş tehlikeli değildir. Merak etmeyin 3 günde normale döner
Mylifemylife Ya ben paranox fitil verdim hemen. Gecen ay olduk bizde. Fitilden sonra hiç sıkıntı yaşamadık ateşten yana. Sadece az huzursuzluk oldu.