Hayırlı geceler ☺️
Fasulyem 4 ay 16 günlük
1 ay önce kafa sıcaklığı ve terlemesi şikayetiyle doktora götürdük d vitamini eksikliğinden kaynaklanıyor dedi. Bol bol güneşe çıkar dedi. Damlasını düzenli bir şekilde verdim, sabah ve akşam güneşine çıkardım. 2 haftaya yakın şikayet ortadan kalktı derken tekrardan baş gösterdi 🤦♀️😑
Bu konu hakkında bilgisi olan annelerimiz var mı acaba?