ikizlerinannesi Benin Beğim 31 haftalık doğdu 40 gün kaldı canım 10. Gün solunum sıkıntısı düzelmişti doktor 2 buçuk kilo olmasını bekledi ama keşke beklemeseydi diyorum solunum sıkıntısı yoksa emme refleksi gelişene kadar tut sonra kendi isteğin ile çıkar devletten para aldıkları için uzun süre tutuyorlar Özel hastaneler başıma geldiği için biliyorum