Merhabalar biz 29 günlük yenidoganız bebegimin Sag göz kapagı net bi şekilde açılmıyor doktor korneasında sorun yok Ama göz kapagı için üç aylık olmasını bekleyelim bidaha bakalım dedi acaba yenş dogan olup iki göz kapagınıda eşit açamayıp daha sonra açılan var mı ( bu arada ilk dogdugunda tek gözünü açıyordu digerini hiç açamıyordu şuan 29 günlük açıyor ama eşit degil )