Hanımlar doğum üstünden neredeyse 6nay geçti 2. Hafta da kontrol oldum sorun yoktu ama her öksürdüğümde dikiş yerlerim sızlıyor zonkluyor sanki içeriden dışarı baskı yapıyor bir şey. Gitmeye korkuyorum doktora başına gelen varsa sormak için yazdım böyle bir şey olup doktora gittiğinde olumsuz sonuç çıktıysa beklemeden ben de gideceğim ama normal de olabilir belki ben abartıyorumdur