madrefelice Bugün kızamık aşımızı olduk ben bi kaç gün sonra menenjiti yaptırırım diyordum ama bazı yorumlar gördüm 4 hafta ara olmakı vs diye öylemi olması gerekiyor bilgisi olan varmı