Oğlum 17 aylik kizlar. Anne baba dede mama hadi çiş alada ah diyor ama yeni kelime ogretemiyorum yani bir kac aydir sadece mama ve çisi soylemeyi ogrendi bizim kelimelerimi hic tekrar etmeye calismiyor ne yapabilirim ogrenebilmesi icin kitaplara bakiyoruz resimleri anlatiyorum ama her seye bir isaret bulmus bu ne dedigimde isaretle gosteriyor 🤷