Öncelikle bu postu sadece nargile seven ve emzirme döneminde az da olsa içmek isteyenler için yazıyorum. Linçleyecek arkadaşlar hiç zahmet edip okumasın.
doktoruma bugün sordum emziriyorum ama aradabir nargile de içmek istiyorum diye. Evde kendi nargile olması şartıyla, içtikten sonraki 4 saat içinde maskeli emzirip üstünü değiştirirsen içebilirsin dedi. Sütten vs zarar verme durumu olmaz dedi. Tabi herkesin kendi doktoru ve kendi güvenmesi ama burada merak eden arkadaşlar vardı o yüzden yazmak istedim.
çok çok sevgiler