Bhrmcnr16 Kızlaaar panik atak anksiyete olanlar nasıl başediyorsunuz hastalık hastası oldum bi yerim ağrısa ay kanserim diyorum en kötüsünü düşünüyorum midem şiş ishalim terleme benim gibi midesine vuran var mı
Asllihhan Bhrmcnr16 ben anksiyete hastasıyım fakat öyle aman öleceğimden kasıt genelde kötü bir şey olacak korkusu taşıyorum şu üç gecedir böyle. Çoğu zaman Baş edemiyorum ya da geçip bi müzik dinliyorum bir nebze iyi geliyor o kadar
Bhrmcnr16 Asllihhan ah ya çok zorluyor ölücek korkusu değilde ay hasta mı oldum hep en kötüsünü düşünmek yoruyor çok