Kızlar 6 ay 5 günlüguz yaklasik 1 aydır atak dönemi var ama atak haftasına girince bi degisiklik yoktu boyle değildi. 6 aya girince 5. Sıçramaya giriş yaptığı yaziyo ama ne sıçramaymış yalniz 🤦♀️ Gündüz uykulari hariç gece uykusuna hergun ayni saatte uyuyup gece 3 kez uyanan cocuk gitti saat başı uyaniyo ki sabah 6 da bile ayaktayiz. Sürekli mız mız uykuya cok zor geçiyo bişey yemiyo emmiyo bile. Gündüz zaten en fazla yarım saat uyuyodu ama suan 10 dk bile değil. Diş olduğunu zannetmiyorum hic bi belirti yok çünkü. Gercekten su 1 hafta da cok kez yoruldum biri geçicek desin 😴 çevreye bakarsak da 6 aylik olunca düzelir diyenler vardi 🤦♀️ Siz nasıl baş ettiniz 6 ayda ve sonuc ne ? Yada bizi daha neler bekliyo 🤤