DurununAnnesi12 14 aylık emekliyordu kendi başına ayağa kalkabiliyor tutunarak ve elimi tutarak yürüyordu dün ayağa kalktı bana doğru yürüyerek geldi şok oldum yaa 🤩🤩 çok mutluyum kızın artık yürüyor 💜💜
Byra DurununAnnesi12 ay ne hoş benim de oğlum 13 aylık tutunup kalkıyor 2 aydır ama hala beyimiz de yürüyüs derdi yok 😅
Mrs-Turkk DurununAnnesi12 ayy ne güzelll bizde o günleri görürüz inşallahh bende emeklesin diye gözünün içine bakıyorumm🥰
Saafie DurununAnnesi12 Ne güzel ya çok güzel bir duygudur ☺️🌸 benimkide 9.5 aylık 2,3 adım atıp düşüyor bakalım bizimde yakındır
rabiaa30 DurununAnnesi12 benim de kızım 15 aylık tutunarak yürüyordu oda dün birden ayakta bana doğru geldi Bi kaç adım attı şok oldum ama sonra şaaapp diye yere yapıştı😀😀 bayrama kadar desteksiz yürürler inşallah 🤲 🥰
Danlacann DurununAnnesi12 ay aynı duyguları paylaşıyoruz sanırım 🥰benim oğlumda 11 aylık olmak üzere 2 gündür birden ayaklandı sanki 3-5 adım atıyor☺️ bir de nasıl seviniyorlar dimi adım attıkça yüzüme bakıyor gülerek 🤩😇
Prensesbella DurununAnnesi12 masaallah canım çok heyecqnli birsey bende çok heyecqnlqnmistim oğlum yurudugunde 🤭