merhaba anneler
kızım 14 aylık bir yaş aşısı olduğundan beri sanki dengesi değişti sürekli hasta yada biz ona bağlıyoruz ingiltere’de oturuyoruz burda sağlık çok kötü randevu alamıyoruz doktorlar deseniz anca ölüm döşeğinde olacak ilaç antibiyotik verilecek kızım iki ayı geçti burun akıntısı geçmiyor öksürük yok ama hırıltı var göğsünde nefes alırken bile elinle hissediliyor olmadı aferin şurup memleketten aldık onu verdim on gün olacak bugün biraz ilerledi ama burun hala arada akıyor yeşil yada su gibi akıyor böyle şeyler yaşayanınız oldu mu napmalıyım türkiye’ye gidemem mümkün değil doğumuma da bir ay kaldı mecbur yaza kaldı 🥺