Kızlar bu sabah ikinci ay aşıları vurulduk eve gelince baya huzursuzlandı oğlum yarım çay kaşığı calpol verdim uyudu biraz ateşi henüz olmadı ama kucaktan yere koyunca ağlıyor hemen kucakla dolaşmak istiyor ağrısı var sanırım ne yapsam önerisi olan var mı?🥺