Kızlarım ikiz 😊 inşallah Rabbim nasip ederse onlara bir kardeş daha isterim. Evet çok zorlanıyoruz çok sıkışıyoruz ama geröekten bizim bittiğimiz yerde Rabbim yettim diyo bi yerden bişey geçiyo elimize 🤲 Ben maddiyatında değilde maneviyatındayım çocuk konusunun çünkü huni takıp gezmeme az kaldı 😊😍